Jak kupować?

 

  • Wyszukaj interesujący Cię program z listy produktów. Jeżeli nie jesteś pewny, czy dana wersja będzie odpowiadała Twoim wymaganiom, skontaktuj się z nami. Z miłą chęcią doradzimy i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie.
  • Wybierz wariant liczby stanowisk lub ilości pakietów, czas trwania abonamentu (zazwyczaj są to trzy wersje tj. 12 miesięcy, 24 miesiące oraz 36 miesięcy). Cena programu dla każdego wariantu przeliczana jest automatycznie i wyświetlana po zaznaczeniu konkretnych opcji.
  • Jeżeli jesteś już pewien swojego wyboru, możesz przystąpić do procesu składania zamówienia. W tym celu kliknij w specjalny przycisk "Kup Teraz". Zostaniesz przekierowany do zawartości swojego koszyka.
  • Zawartość koszyka musi się zgadzać z tym, co chcesz kupić. Wciąż jednak masz możliwość modyfikowania jego zawartości - usuwając produkty lub dodając nowe.
  • Wybierz sposób dostawy oraz formę płatności. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, to również czas, aby go wprowadzić. Cena zostanie właściwie skalkulowana po uwzględnieniu wprowadzonego kuponu rabatowego.
  • Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij w przycisk "Zamawiam".
  • Następny krok to podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Składając zamówienie jako osoba indywidualna nie musisz nic zmieniać. Składając zamówienie na firmę, lub jakąkolwiek inną instytucję posiadającą własny NIP - zaznacz opcję "Firma". Pojawi się dodatkowe pole na wprowadzenie NIP-u. Pamiętaj o wprowadzeniu poprawnego oraz aktualnego adresu e-mail. Wszystkie zamówienia w naszym sklepie realizowane są w formie elektronicznej tj. wysyłane na adres mailowy, który zostanie przez Ciebie w tym miejscu wpisany. Podanie błędnego lub nieaktualnego adresu może znacząco wydłużyć czas realizacji, uniemożliwiając przy tym dostarczenie produktu. Po wprowadzeniu wszystkich danych, kliknij w "Podsumowanie".
  • Zostaniesz przekierowany do podstrony z podsumowaniem Twojego zamówienia. Jeżeli chcesz wprowadzić zmiany, możesz przejść do wcześniejszych punktów za pomocą przycisku "Wstecz". Kliknięcie w przycisk "Potwierdzam zakup", jest ostatecznym potwierdzeniem zakupu.
  • Znajdziesz się na stronie potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeżeli jako opcję płatności wybrałeś opcję "Przelew natychmiastowy", w tym miejscu będziesz mógł od razu dokonać płatności. Jeżeli wybrałeś opcję "Przelew tradycyjny" lub "Przelew odroczony", sprawdź swoją skrzynkę e-mail, na którą wysłaliśmy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia oraz niezbędnymi danymi do wykonania przelewu.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane drogą elektroniczną w dni robocze, przeważnie nie później niż w 24 godziny od daty wpłynięcia należności za zakup.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl