Jak kupować?

 

  • Wyszukaj interesujący Cię program z listy produktów. Jeżeli nie jesteś pewny, czy dana wersja będzie odpowiadała Twoim wymaganiom, skontaktuj się z nami. Z miłą chęcią doradzimy i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie.
  • Wybierz wariant - liczbę stanowisk lub ilości pakietów, czas trwania abonamentu (zazwyczaj są to trzy podstawowe wersje tj. 12 miesięcy, 24 miesiące oraz 36 miesięcy). Cena programu dla każdego wariantu przeliczana jest automatycznie i wyświetlana po zaznaczeniu poszczególnych opcji.
  • Jeżeli jesteś już pewien swojego wyboru, możesz przystąpić do procesu składania zamówienia. W tym celu kliknij w specjalny przycisk "Kup Teraz". Zostaniesz przekierowany do zawartości swojego koszyka.
  • Upewnij się, czy produkty w Twoim koszyku zgadzają się z dokonanym wcześniej wyborem. Pamiętaj, że na tym etapie wciąż możesz edytować zawartość koszyka - usuwając produkty za pomocą przycisku "x" lub dodając kolejne kontynuując zakupy.
  • Wybierz sposób dostawy oraz formę płatności. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, to również czas, aby go wprowadzić. Cena zostanie właściwie skalkulowana po uwzględnieniu wprowadzonego kuponu rabatowego.
  • Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij w przycisk "Zamawiam".
  • Następny krok to podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Składając zamówienie jako osoba indywidualna nie musisz nic zmieniać. Składając zamówienie na firmę, lub jakąkolwiek inną instytucję posiadającą własny NIP - zaznacz opcję "Firma". Pojawi się dodatkowe pole na wprowadzenie NIP-u. Pamiętaj o wprowadzeniu poprawnego oraz aktualnego adresu e-mail. Wszystkie zamówienia w naszym sklepie realizowane są w formie elektronicznej tj. wysyłane na adres mailowy, który zostanie przez Ciebie w tym miejscu wpisany. Podanie błędnego lub nieaktualnego adresu może znacząco wydłużyć czas realizacji, uniemożliwiając przy tym dostarczenie produktu. Po wprowadzeniu wszystkich danych, kliknij w "Podsumowanie".
  • Zostaniesz przekierowany do podstrony z podsumowaniem Twojego zamówienia. Jeżeli chcesz wprowadzić zmiany, możesz przejść do wcześniejszych punktów za pomocą przycisku "Wstecz". Kliknięcie w przycisk "Potwierdzam zakup", jest ostatecznym potwierdzeniem zakupu.
  • Znajdziesz się na stronie potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeżeli jako opcję płatności wybrałeś opcję "Przelew natychmiastowy", w tym miejscu będziesz mógł od razu dokonać płatności. Jeżeli wybrałeś opcję "Przelew tradycyjny" lub "Przelew odroczony", sprawdź swoją skrzynkę e-mail, na którą wysłaliśmy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia oraz niezbędnymi danymi do wykonania przelewu.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane drogą elektroniczną w dni robocze, przeważnie nie później niż w 24 godziny od daty wpłynięcia należności za zakup.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl